problem: grib to ascii

martynas kazlauskas mkzv at YAHOO.COM
Wed Jul 4 05:48:13 EDT 2007

Sveikas,

Nezinau ar tokiu budu suformulaves klausima sitam
forume gausi pagalbos.

Siaip jei nustatineji po viena tasko koordinate, daryk
paprasciau

Pavyzdys (mano sh skriptas, gradsui teks perrasyti):

cat >> ${takas3}./t2.gs<<EOF
'open ${file1}.ctl'
'run ${takas4}setregrot.gs ${LONGTITUDE} ${LATTITUDE}
0 -30 regrot'
'q time'
initial=subwrd(result,3)
H=substr(initial,1,2)
D=substr(initial,4,2)
say initial
times=18
count=1
while (count < times)
'set t 'count''
'q time'
date=subwrd(result,3)
hour=substr(date,1,2)
day=substr(date,4,2)
month=substr(date,6,3)
year=substr(date,9,4)

'd t2-273.16'
res=result
temp=subwrd(res,4)
*temp=int(temp)

fmt = '%-6.1f'
rc = math_format(fmt,temp)
say fmt' of 'temp' = 'rc

rc =
write('${takas2}t2_'D'-'H'_${IDENTITY}.txt',hour'/'day'/'month'/'year'
'rc,append)
rc = close('${takas2}t2_'D'-'H'_${IDENTITY}.txt')

count=count+1
endwhile
EOF

Cia tau shelinis skriptukas israsinejimui;
Is jo gali pasiimti sitas dalis:

#
'open ${file1}.ctl' * Cia parasysi savo ctl
'run ${takas4}setregrot.gs ${LONGTITUDE} ${LATTITUDE}
0 -30 regrot' * sita jau zinai

Vietoje:
'd t2-273.16' * irasai vejo u ir v komponentes
panasiai kaip 'd mag(u,v)'
res=result
temp=subwrd(res,4) * sitas nustato tavo reiksme nuo
Grads ekrano

*sita eilute isveda i tekstini faila
rc = write('${takas2}t2.txt,rc,append')
rc = close('${takas2}t2.txt')

#
Jei uzduosi cikla, tada zodelis append reiks kad kiek
turi faile reiksmiu, tiek ju tau kas karta kiekvienam
laiko momentui ir israsys.

Siaip paieskok forume daugiau  apie ASCII arba rc
funkcija. Ir nedaryk Lietuvai gedos.

Sorry for a Lithuanian answer.

Regards,
Martynas Kazlauskas